Hírek, események

Újabb online lehetőség a csatornadíjszámlákkal kapcsolatban a fővárosi és budaörsi céges felhasználók részére

2020. április 20.

Bármelyik, a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt. szolgáltatási területén felhasználási hellyel rendelkező vállalkozás számára komoly versenyelőnyt jelenthet, amennyiben csatornaszámláit az eBIZ by OTP Business alkalmazáson keresztül online intézi. Az OTP Bank leányvállalata és a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt. közötti együttműködés révén a partner cégek nem csak időt takaríthatnak meg, de a környezetet is kímélik.

Újabb lehetőséggel bővültek az egyre népszerűbb elektronikus közműszámla bemutatási és befizetési lehetőségek a vállalkozások számára az eBIZ by OTP Business és a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt. (FCSM Zrt.) együttműködésének köszönhetően.
A csatornaszámlák online ügyintézését igénylő vállalkozások automatikusan feldolgozható, elektronikus számlákat kaphatnak csatornadíjukról az eBIZ by OTP Business alkalmazáson keresztül. A számlát kézi adatbevitel nélkül, egyszerűen, átutalással is kifizethetik. A környezetkímélő elektronikus számlák küldését az FCSM Zrt. minden céges ügyfele igényelheti, amely rendelkezik az FCSM Zrt.-nél vezetett folyószámlával és megfelelő hozzáféréssel az eBIZ by OTP Business platformhoz.
 „Az OTP Csoport tagjaként az OTP eBIZ Kft. elkötelezett a vállalkozások adminisztratív terheinek csökkentésében, ezért is tartjuk fontosnak, hogy minél több nagy számlakibocsátó és nagyvállalat küldjön elektronikus számlát a vállalkozásoknak. Azon dolgozunk, hogy a vállalkozások minél kevesebb számlát kapjanak papíron, az elektronikus számláikat pedig a jogszabályoknak megfelelően, minél egyszerűbben tudják kezelni és kifizetni” – mondta Tyukodi Gergely, az OTP eBIZ Kft. ügyvezetője.
Az eBIZ by OTP Business alkalmazással a vállalkozások egy felületen tudják kezelni a számláikat, a pénzügyeiket, valamint a számlázási és banki adataik megosztását a társaságuk könyvelőjével. A szolgáltatás további előnye, hogy az eBIZ-ben kezelt számlák teljes egészében megfelelnek a Nemzeti Adó- és Vámhivatal online számlákra vonatkozó előírásainak, sőt a bankba érkező jóváírásokat az alkalmazás automatikusan összepárosítja a kiállított számlákkal. Így egyszerűbben követhető, hogy milyen számlákat rendeztek a partnerek és melyeket nem. Az alkalmazás segítségével könnyedén kifizethetőek saját bankszámláról a szállítói számlák, és akár több számla is kiegyenlíthető egyetlen átutalási megbízás jóváhagyásával.
 „A Fővárosi Csatornázási Művek célja, hogy a szolgáltatási területéhez tartozó nem lakossági ügyfeleit is minél nagyobb arányban elektronikus megoldások felé terelje. Mindezzel nemcsak a kkv-szektor digitalizációjához tudunk hozzájárulni, de még a környezetet is kíméljük, valamint saját hatékonyságunkat is növelni tudjuk. Úgy véljük, hogy ennek a megoldásnak a mai helyzetben minden korábbinál nagyobb aktualitása van” – mutatott rá Palkó György, a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt. vezérigazgatója.
Az együttműködéssel egy világszinten is egyedülálló innováció került a magyar hitelintézeti piacra, amellyel a bankok és közműszolgáltatók aktívan hozzá tudnak járulni a kkv-szektor adminisztrációs terheinek és környezetterhelésének csökkentéséhez. Emellett a rendszer használata a nyomtatott dokumentumok feldolgozásakor előforduló esetleges hibáktól is megóvhatja az ügyfeleket, mivel a társaságok az internetbankban automatikusan feldolgozható, a hatályos jogszabályoknak megfelelő, elektronikus számlákhoz jutnak. 
A megoldás műszaki támogatója a Charlie-India platform, amely testreszabott számlázási rendszereket kínál bankok és nagyvállalatok számára.
A szolgáltatást a vállalkozások az eBIZ by OTP Business digitális pénzügyi asszisztens alkalmazáson, vagy a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt. ügyfélszolgálatán (ugyfelszolgalat@fcsm.hu) keresztül igényelhetik.

Vissza a hírekhez