Karrier

Társaságunk az alábbi munkakörökbe keres munkatársakat:


1.) CSATORNAMŰGÉPÉSZ

Feladatok:

  • biztosítja a szivattyútelepekre érkező vizek zavartalan és hatósági előírásoknak megfelelő elvezetését;
  • üzemelteti a szivattyútelepek gépészeti és elektromos berendezéseit, rendszeresen ellenőrzi folyamatos működésüket, valamint elvégzi a szükséges karbantartásokat, kisebb javításokat és a szükséges beállításokat;
  • ellátja a napi üzemeltetési, fenntartási, karbantartási, belső és külső takarítási, valamint parkfenntartási munkálatokat.

Elvárások:

  • gépészeti vagy lakatosipari szakképzettség;
  • B” kategóriás gépjármű vezetői jogosítvány;
  • targonca vezetői jogosítvány (OKJ-s bizonyítvánnyal);
  • darukezelő, kötözői vizsga (OKJ-s bizonyítvánnyal);
  • nehéz- és könnyűgép-kezelői vizsgák (OKJ-s bizonyítvánnyal);
  • kreativitás, problémamegoldó gondolkodás;
  • felelősségteljes munkavégzés és csapatszellem.

Előny:

  • vízügyi területen szerzett többéves szakmai tapasztalat;
  • villanyszerelői végzettség;
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek.

Jelentkezés módja:
A jelentkezők magyar nyelvű fényképes önéletrajzát, a fizetési igény, valamint a pozíció megjelölésével allas@fcsm.hu e-mail címre várjuk.


 

2.) ADÓÜGYI MUNKATÁRS

Feladatok:
  • adóbevallások és -kalkulációk készítése;
  • adófolyószámlák nyomon követése;
  • főkönyv, analitika és adófolyószámla egyeztetése;
  • adójogszabályok változásainak nyomon követése, belső tanácsadás biztosítása;
  • számlák, szerződések felülvizsgálata adózási szempontból;
  • költségvetéssel kapcsolatos tételek adminisztrációja;
  • transzferár-nyilvántartás vezetése.
 
Elvárások:
  • szakirányú középfokú képesítés;
  • legalább 1 éves szakmai tapasztalat;
  • adójogszabályok naprakész ismerete, különösen a TAO, ÁFA és helyi adók területén;
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • precíz, pontos munkavégzés;
  • jó problémamegoldó készség;
  • jó analitikus képesség.
 
Előny:
  • könyvelői tapasztalat;
  • mérlegképes könyvelői végzettség;
  • adótanácsadói képesítés;
  • szakirányú felsőfokú (gazdasági/pénzügyi) képesítés;
  • nagyvállalatnál szerzett gyakorlat.
 
Jelentkezés módja:
A jelentkezők magyar nyelvű önéletrajzát, motivációs levelét a fizetési igény és a pozíció megjelölésével az allas@fcsm.hu e-mail címre várjuk.



3.) CSATORNAHÁLÓZAT-TISZTÍTÓ ÉS -KARBANTARTÓ

Feladatok:
  • főgyűjtőcsatornákban (zárt terekben) való munkavégzés, és különböző szennyvíztelepi műtárgytisztítási feladatok ellátása;
  • csapadékvizet és szennyvizet elvezető csatornahálózatok tisztítása, karbantartása és a karbantartásra szolgáló célgépek, berendezések kezelése, üzemeltetése;
  • a napi munkavégzésre kijelölt célgépeken lévő eszközök, felszerelések ellenőrzése és karbantartása, szükség esetén ezek cseréje, vagy pótlása;
  • a munkaterület és védőterület tisztán tartása;
  • a munka-, tűz- és környezetvédelmi előírások betartása.
 
Elvárások:
  • jó fizikum és egészségi állapot,
  • nagy teherbíró képesség.
 
Előny:
  • hálózatüzemeltetési tapasztalat,
  • C-kategóriás jogosítvány
  • vákuum szivattyúk és nagynyomású vízszivattyúk kezelésében, karbantartásában való jártasság.
 
Amit kínálunk:
  • önálló munkavégzés,
  • kihívásokkal teli munkakör,
  • fejlődési lehetőség.
 
Jelentkezés módja:
A jelentkezők fényképes önéletrajzát és a fizetési igényét, a pozíció megjelölésével allas@fcsm.hu e-mail címre várjuk.



4.) MŰSZAKI ELLENŐR

Feladatok:
  • műszaki ellenőri tevékenység ellátása az érvényes jogszabályok és a szakmai előírások alapján;
  • saját vagy idegen beruházásban megvalósuló munkák teljes körű műszaki és helyszíni ellenőrzése, bejárásokon való részvétel;
  • tárgyalásokon való aktív részvétel;
  • műszaki átadás-átvételi eljárás teljes körű lebonyolítása, jegyzőkönyvek kiállítása;
  • próbaüzemek esetén együttműködés az üzemeltető osztállyal;
  • tételes elszámolású munkáknál a benyújtott ajánlat műszaki tartalmának, felülvizsgálata, jóváhagyásra felterjesztése;
  • számlák ellenőrzése, kifizetésre felterjesztése;
  • idegen beruházások esetén a kivitelező ellenőrzése (tervek, engedélyek);
  • útépítési munkálatok alkalmával az öntvények szintbehelyezési ellenőrzése és felügyelete, továbbá az ezekhez kapcsolódó elszámoláshoz szükséges adminisztráció elvégzése;
  • adatszolgáltatási feladatok teljesítése.

Elvárások:
  • felsőfokú szakirányú végzettség (preferáltan építőmérnöki végzettség);
  • MS Office programok (Excel, Word) magas szintű ismerete;
  • eredményorientált, határozott, proaktív személyiség;
  • strukturált, logikus gondolkodásmód;
  • mind csapatmunkára, mind önálló, felelősségteljes munkavégzésre való készség;
  • B kategóriás jogosítvány.

Előny:
  •  hasonló munkakörben szerzett legalább 1-2 éves tapasztalat.

Amit kínálunk:
  • változatos, felelősségteljes munkakör;
  • hosszú távú munkalehetőség.
Pályakezdők jelentkezését is várjuk!

Jelentkezés módja:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét, a fizetési igény és a pozíció megjelölésével az allas@fcsm.hu e-mail címre várjuk!



5.) VILLANYSZERELŐ

Feladatok:
  • közép- és kisfeszültségű áramhálózat kiépítése, szerelése és javítása a társaság létesítményeiben, hálózatüzemeltetési feladatok végrehajtása, üzemzavar elhárítása;
  • villamos berendezések bekötése, üzemképes állapotban tartása, javítása, azok szabvány szerinti kezelése, karbantartása;
  • villamossági rendszer karbantartási terveinek végrehajtása;
  • villamos ellenőrző mérések, vizsgálatok és beállítások végzése;
  • feszültségmentesítések, munkaterület átadás-átvételének koordinálása;
  • a tevékenységhez kapcsolódó dokumentáció elkészítése. 

Elvárások:
  • erősáramú villanyszerelői szakmunkás végzettség;
  • min. 1-3 év szakmai gyakorlat;
  • B kategóriás jogosítvány és vezetési gyakorlat;
  • kreativitás, problémamegoldó gondolkodás;
  • pontos, precíz munkavégzés;
  • mind csapatmunkára, mind önálló, felelősségteljes munkavégzésre való képesség.

Előny:
  • Hálózatkezelő vizsga;
  • „Regisztrált villanyszerelő” minősítés;
  • „Hegesztő” OKJ-szakképesítés és gyakorlat;
  • emelőgép-kezelői - targonca - OKJ végzettség és gyakorlat.

Amit kínálunk:
  • hosszú távú munkalehetőség Magyarország legnagyobb környezetvédelmi szolgáltatójánál;
  • változatos feladatok, önálló munkavégzés;
  • jóléti juttatások, munkásszálló biztosítása.

Jelentkezés módja:
A jelentkezők magyar nyelvű önéletrajzát, motivációs levelét, a fizetési igény megjelölésével az allas@fcsm.hu e-mail címre várjuk. Kérjük, hogy a tárgy rovatban szíveskedjék feltüntetni a „villanyszerelő” pozíció megnevezést!



6.) KÖNYVELŐ

Feladatok:
  • Főkönyvi könyvelés ellátása;
  • Utókalkulációs tevékenység;
  • Zárási feladatok elvégzése;
  • Nyilvántartások egyeztetése;
  • Tárgyi eszközökkel kapcsolatos feladatok végzése.

Elvárások:
  • Mérlegképes könyvelői végzettség, és 2-3 éves szakmai tapasztalat;
  • MS Office felhasználói szintű ismerete;
  • Kreativitás, problémamegoldó gondolkodás;
  • Elemző és kommunikációs készség;
  • Mind csapatmunkára, mind önálló, felelősségteljes munkavégzésre való képesség.

Előny:
  • Integrált pénzügyi-, számviteli rendszer ismerete;
  • Gazdasági főiskolai végzettség;
  • Adózási ismeretek.

Amit kínálunk:
  • Önálló munkavégzés;
  • Kihívással teli munkakör;
  • Fejlődési lehetőség.

Jelentkezés módja:
A jelentkezők önéletrajzát, motivációs levelét, a fizetési igény, valamint a pozíció megjelölésével human@fcsm.hu e-mail címre várjuk.



7.) PÉNZTÁROS és PÉNZÜGYI ÜGYINTÉZŐ
 
Feladatok:
  • főpénztár teljes körű kezelése;
  • utalványozott készpénzes számlák kifizetése az igénylők részére;
  • kiadott előlegekről nyilvántartás-vezetés és -elszámolás;
  • valutapénztár kezelése;
  • illetékbélyeg- és utalványpénztár vezetése;
  • bejövő számlák kezelése, ellenőrzése, iktatása könyvelési rendszerbe;
  • igazolásra kiadott számlák nyomon követése;
  • társosztályokkal történő egyeztetés, információnyújtás;
  • szállító folyószámlák folyamatos követése;
  • partnertörzs folyamatos karbantartása;
  • adatszolgáltatások teljesítéséhez riportok készítése;
  • egyéb pénzügyi és adminisztratív feladatok elvégzése.
 
Elvárások:
  • középfokú pénzügyi, számviteli szakirányú végzettség;
  • pénztárkezelő és valutapénztárosi képzés;
  • minimum 1 éves pénztáros/pénzügyi ügyintéző munkakörben szerzett gyakorlat;
  • a munkakörhöz kapcsolódó alapvető számviteli és adózási jogszabályok ismerete;
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretek;
  • pontosság, precizitás, felelősségteljes munkavégzés;
  • jó kommunikációs és együttműködő készség.
 
Jelentkezés módja:
A jelentkezők önéletrajzát, motivációs levelét a fizetési igény és a megpályázni kívánt pozíció megjelölésével az allas@fcsm.hu e-mail címre várjuk.



8.) KONTROLLER (HATÁROZOTT IDŐRE)
 
Feladatok:
  • Stratégiai és üzleti tervezésben való aktív részvétel (éves és havi tervek, terv-tény kiértékelések);
  • Elemzések, kimutatások, beszámolók készítése;
  • Számviteli, elszámolási és vezetői információs rendszer működtetésével kapcsolatos feladatok folyamatos ellátása és fejlesztésükben való aktív részvétel;
  • Belső ellenőrzések, ad-hoc jellegű, rendkívüli vizsgálatok lefolytatása;
  • Árkalkulációk készítése, a vállalati tevékenységekre alkalmazandó külső árak megállapításához költségelemzések készítése.
 
Elvárások:
  • Felsőfokú közgazdasági végzettség;
  • MS Office programok (Excel, Word) professzionális szintű felhasználói ismerete;
  • Hasonló munkakörben végzett 1-2 éves tapasztalat;
  • Feddhetetlen előélet (erkölcsi bizonyítvány);
  • Kimagasló elemző készség;
  • Kreativitás, problémamegoldó gondolkodás;
  • Rendszerben való gondolkodás képessége;
  • Kiváló elemző és kommunikációs készség;
  • Mind csapatmunkára, mind önálló, felelősségteljes munkavégzésre való képesség.
Előny:
  • Angol és/vagy francia nyelv ismerete,
  • Nagyvállalati környezetben szerzett munkatapasztalat.
 
Amit kínálunk:
  • Önálló munkavégzés,
  • Szakmai fejlődés,
  • Határozott idejű munkaviszony.
 
Jelentkezés módja:
 A jelentkezők önéletrajzát a fizetési igény, valamint a pozíció megjelölésével allas@fcsm.hu e-mail címre várjuk.



9.) KÖZBESZERZÉSI ELŐADÓ

Feladatok:
  • a részvételi, ajánlati és ajánlattételi felhívások előkészítésében és a kapcsolódó dokumentációk elkészítésében való részvétel;
  • a benyújtott pályázatok kezelése, az értékelési és döntési javaslatok előkészítése;
  • a Bíráló Bizottság ülésein való részvétel, az ezzel kapcsolatos dokumentáció, valamint az eredményről szóló tájékoztató elkészítése;
  • a közbeszerzési szerződések kezelése;
  • az éves közbeszerzési terv elkészítésében való részvétel;
  • a jogszabályi változások folyamatos figyelemmel kísérése, a naprakész ismeretek alkalmazása céljából.
 
Elvárások:
  • felsőfokú végzettség;
  • közbeszerzési és/vagy beszerzési területen szerzett szakmai gyakorlat;
  • naprakész szakmai ismeretek, azok gyakorlatban történő alkalmazásának képessége;
  • elemző és problémamegoldó-képesség;
  • pontosság, precizitás.
 
Előny:
  • jogász végzettség,
  • ajánlatkérői oldalon szerzett tapasztalat.
 
Amit kínálunk:
  • hosszú távú munkalehetőség egy stabil nagyvállalatnál,
  • szakmai fejlődési lehetőség.
 
Jelentkezés módja:
A jelentkezők önéletrajzát, motivációs levelét, a fizetési igény, valamint a pozíció megjelölésével allas@fcsm.hu e-mail címre várjuk.



10.) ÜGYFÉLSZOLGÁLATI ELŐADÓ (HATÁROZOTT IDŐRE)

Feladatok:
  • telefonos és/vagy személyes ügyfélszolgálaton felmerülő feladatok ellátása, telefonon vagy személyesen érdeklődő ügyfelek tájékoztatása;
  • számlázással, folyószámla-kezeléssel kapcsolatos kérdésekben tájékoztatás;
  • közcsatornahálózatra történő csatlakozás engedélyezésével, locsolási kedvezményekkel kapcsolatos kérdések megválaszolása;
  • bejelentések, kérelmek rögzítése, iktatása, dokumentumok átvétele, ellenőrzése, adminisztráció.
Elvárások:
  • középfokú végzettség;
  • MS Office felhasználói szintű ismerete;
  • kiváló kommunikációs készség;
  • magas fokú stressztűrő képesség;
  • szolgáltatói szemlélet;
  • gyorsaság, precizitás;
  • határozott fellépés;
  • kreativitás, problémamegoldó gondolkodás;
  • rendszerben való gondolkodás képessége;
  • mind csapatmunkára, mind önálló felelősségteljes munkavégzésre való képesség.
Előny:
  • ügyviteli rendszer kezelésének ismerete;
  • hasonló munkakörben szerzett min. 1-2 éves tapasztalat (lehetőség szerint közüzemi vagy telekommunikációs szolgáltató cégnél);
  • angol és/vagy francia nyelvismeret.
Amit kínálunk:
  • összetett, változatos szakmai feladatok;
  • stabil nagyvállalati háttér;
  • jóléti juttatások;
  • önálló munkavégzés.
Jelentkezés módja:
A jelentkezők önéletrajzát, motivációs levelét, a fizetési igény, valamint a pozíció megjelölésével allas@fcsm.hu e-mail címre várjuk.