Központi iroda

 

ÜNNEPI NYITVATARTÁSI REND

Ügyfélszolgálati Irodánk az alábbiak szerint fogadja

a személyes és telefonos megkereséseket az ünnepi időszakban

Időpont Személyes ügyfélszolgálat Telefonos ügyfélszolgálat
2025. 12. 12. 8.00 - 15.00 8.00 - 16.00
2025. 12. 13. 7.00 - 13.00 7.00 - 13.00
2025. 12. 22. 8.00 - 20.00 8.00 - 20.00
2025. 12. 23. 7.00 - 13.00 7.00 - 13.00
2025. 12. 24. ZÁRVA ZÁRVA
2025. 12. 25. ZÁRVA ZÁRVA
2025. 12. 26. ZÁRVA ZÁRVA
2025. 12. 29. 8.00 - 16.00 8.00 - 16.00
2025. 12. 30. 8.00 - 20.00 8.00 - 20.00
2025. 12. 31. 7.00 - 13.00 7.00 - 13.00
2026. 01. 01. ZÁRVA ZÁRVA
2026. 01. 02. ZÁRVA ZÁRVA

  Pénztári nyitva tartás

2025. december 19-én 8.00 órától 10.30-ig tart nyitva, ezt követően 2026. január 5-éig ZÁRVA tart, így ezen időpontokban térképi adatszolgáltatással, egyéb szolgáltatási díjakkal, valamint csatornahasználati díj befizetésével kapcsolatos ügyintézésre NINCS lehetőség.

Fenti díjakat átutalással vagy postai csekken tudják ügyfeleink teljesíteni.

Amennyiben elektronikus levélben előre utalással kéri meg ügyfelünk a térképi adatszolgáltatást, akkor arra 2025. december 30-ig van lehetősége, úgy, hogy az átutalásnak legkésőbb 2025. december 31. 12.00 óráig be kell érkeznie Társaságunk számlájára, ellenkező esetben a megrendelést töröljük.

Ügyfélszolgálatunk és a pénztár a fenti napok kivételével a megszokott nyitvatartási rend szerint fogadja a személyes és telefonos megkereséseket.

KELLEMES KARÁCSONYI ÜNNEPEKET ÉS BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNUNK!

 

ÁLTALÁNOS NYITVATARTÁSI IDŐ:

Hétfő: 8.00 - 16.00
Kedd: 8.00 - 20.00
Szerda: 8.00 - 15.00
Csütörtök: 8.00 - 15.00
Péntek: 8.00 - 14.00

 

Bankkártyás fizetési lehetőség (Mastercard, Maestro, Visa) van. 

ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS:

Tovább >>>

Ügyfélszolgálati Irodánkon sorszámosztó készülék működik, amely nagy ügyféllétszám esetén fél órával zárás előtt már nem ad sorszámot. Az intézhető ügyek a nyomógombok sorrendjében a következők:

1.) Építési ügyek (előzetes tájékoztatással, szolgáltatói hozzájárulással, használatbavételi hozzájárulással kapcsolatos ügyek)
2.) Locsolási ügyek (10%-os locsolási kedvezménnyel, locsolási mellékmérővel kapcsolatos ügyek)
3.) Több kérelem (2-nél több locsolás vagy építési ügy)
4.) Számlázással kapcsolatos ügyek
5.) Ivóvízvezeték meghibásodásának bejelentése (csőtörés)
6.) Tartozásigazolás kérés
7.) Felhasználóváltozás bejelentés (főmérős)
8.) Térképi adatszolgáltatás lakossági ügyfeleknek
9.) Térképi adatszolgáltatás közmű vállalatoknak, tervező cégeknek

Térképi adatszolgáltatás >>

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA:

1087 Budapest, Kerepesi út 19. (bejárat az Asztalos S. út felől)
TÉRKÉP

CALL CENTER:

Hétfő: 8.00 - 16.00
Kedd: 8.00 - 20.00
Szerda: 8.00 - 16.00
Csütörtök: 8.00 - 16.00
Péntek: 8.00 - 14.00

 

Az ügyintézést támogatja a call centernek nevezett, telefonos ügyfélszolgálatunk, mely általános tájékoztatásért a nap 24 órájában hívható. Ügyfeleink a megfelelő menüpont kiválasztásával, közvetlenül, téma szerint tájékozódhatnak.

0-ás gomb: Panaszügyek
1-es gomb: Elérhetőségek, nyitva tartás
2-es gomb: Számlázási, bekötési, locsolási, csőtörési ügyek
3-as gomb: Műszaki hibabejelentés
4-es gomb: Ügyintéző


A biztonságos és zavartalan szennyvízelvezetés érdekében a közcsatornában keletkezett üzemzavarok, dugulások stb. bejelentését a 3-as menüponton, vagy közvetlenül a díjmentesen hívható, 80/455-000 zöldszámunkon keresztül, éjjel-nappal, köszönettel fogadjuk.

 

Call center: 455-4306
E-mail: ugyfelszolgalat@fcsm.hu


E-ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Tovább >>>