Ügyfélfogadás

 

A központi irodánk csak a következő szabályok betartásával tud személyes ügyintézésre lehetőséget biztosítani:
  • Az irodába csak szájmaszkban és a bejáratnál elhelyezett kézfertőtlenítő használatát követően lehet belépni!
  • A helyiségben, egy időben, legfeljebb az ügyintézők létszámával megegyező számú ügyfél tartózkodhat! Egyszerre több ügyfél esetén az irodán kívül szükséges várakozni!
Mindannyiunk közös érdeke a szabályoknak a betartása, ezért számítunk az együttműködésükre és megértésükre!
 
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy munkatársaink telefonon, online és az elektronikus elérhetőségeinken keresztül rendelkezésre állnak. Kérjük, részesítsék előnyben a következő biztonságosabb ügyintézési lehetőségeket:

Call center:                 06-1-455-4303
Elektronikus cím:        
ugyfelszolgalat@fcsm.hu
Online ügyintézés:      http://www.fcsm.hu/eugyfelszolgalat/ 
 
Az ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleink igénybe vehetik e-ügyintézési szolgáltatásunkat is.
Köszönjük megértő együttműködésüket!
Fővárosi Csatornázási Művek Zrt.


ÁLTALÁNOS NYITVATARTÁSI IDŐ:
Hétfő: 10.00 - 20.00
Kedd: 8.00 - 16.00
Szerda: 8.00 - 16.00
Csütörtök: 8.00 - 16.00
Péntek: 8.00 - 14.00
 


Bankkártyás fizetési lehetőség (Mastercard, Maestro, Visa) van. Igény esetén hallássegítő mobil berendezés és jelnyelvet beszélő kolléga segíti az ügyintézést.


ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS:

Tovább >>>
 


Ügyfélszolgálati Irodánkon sorszámosztó készülék működik, amely nagy ügyféllétszám esetén fél órával zárás előtt már nem ad sorszámot. Az intézhető ügyek a nyomógombok sorrendjében a következők:

1.) Építési ügyek (előzetes tájékoztatással, szolgáltatói hozzájárulással, használatbavételi hozzájárulással kapcsolatos ügyek)
2.) Locsolási ügyek (10%-os locsolási kedvezménnyel, locsolási mellékmérővel kapcsolatos ügyek)
3.) Több kérelem (2-nél több locsolás vagy építési ügy)
4.) Számlázással kapcsolatos ügyek
5.) Ivóvízvezeték meghibásodásának bejelentése (csőtörés)
6.) Tartozásigazolás kérés
7.) Felhasználóváltozás bejelentés (főmérős)
8.) Térképi adatszolgáltatás lakossági ügyfeleknek
9.) Térképi adatszolgáltatás közmű vállalatoknak, tervező cégeknek
 

Térképi adatszolgáltatás >>


ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA:

1087 Budapest, Kerepesi út 19. (bejárat az Asztalos S. út felől)
TÉRKÉP



CALL CENTER:

Hétfő: 8.00 - 20.00
Kedd:   8.00 - 16.00
Szerda:   8.00 - 16.00
Csütörtök:   8.00 - 16.00
Péntek:   8.00 - 14.00
 

Az ügyintézést támogatja a call centernek nevezett, telefonos ügyfélszolgálatunk, mely általános tájékoztatásért a nap 24 órájában hívható. Ügyfeleink a megfelelő menüpont kiválasztásával, közvetlenül, téma szerint tájékozódhatnak.

0-ás gomb: Panaszügyek
1-es gomb: Elérhetőségek, nyitva tartás
2-es gomb: Számlázási, bekötési, locsolási, csőtörési ügyek
3-as gomb: Műszaki hibabejelentés
4-es gomb: Ügyintéző


A biztonságos és zavartalan szennyvízelvezetés érdekében a közcsatornában keletkezett üzemzavarok, dugulások stb. bejelentését a 3-as menüponton, vagy közvetlenül a díjmentesen hívható, 80/455-000 zöldszámunkon keresztül, éjjel-nappal, köszönettel fogadjuk.
 
Call center: 455-4306
Fax: 313-3803
E-mail: ugyfelszolgalat@fcsm.hu


E-ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Tovább >>>