Ügyfélfogadás

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy Központi Irodánk és a call center nyitva tartása decemberben az alábbiak szerint módosul:
 
december 7., szombat: zárva
december 14., szombat: zárva
december 23., hétfő: 8.00-14.00
december 24., kedd: zárva
december 25., szerda: zárva
december 26., csütörtök: zárva
december 27., péntek: zárva
december 30., hétfő: 8.00-16.00
december 31., kedd: 8.00-14.00
január 1., szerda: zárva
 
A pénztárunk december 23-án, hétfőn csak 8.00-tól 12.00 óráig tart nyitva és január 2-áig zárva tart.


ÁLTALÁNOS NYITVATARTÁSI IDŐ:
 
Hétfő: 10.00 - 20.00
Kedd: 8.00 - 16.00
Szerda: 8.00 - 16.00
Csütörtök: 8.00 - 16.00
Péntek: 8.00 - 14.00

Bankkártyás fizetési lehetőség (Mastercard, Maestro, Visa) van. Igény esetén hallássegítő mobil berendezés és jelnyelvet beszélő kolléga segíti az ügyintézést.


ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS:

Tovább >>>
 


Ügyfélszolgálati Irodánkon sorszámosztó készülék működik, amely nagy ügyféllétszám esetén fél órával zárás előtt már nem ad sorszámot. Az intézhető ügyek a nyomógombok sorrendjében a következők:

1.) Építési ügyek (előzetes tájékoztatással, szolgáltatói hozzájárulással, használatbavételi hozzájárulással kapcsolatos ügyek)
2.) Locsolási ügyek (10%-os locsolási kedvezménnyel, locsolási mellékmérővel kapcsolatos ügyek)
3.) Több kérelem (2-nél több locsolás vagy építési ügy)
4.) Számlázással kapcsolatos ügyek
5.) Ivóvízvezeték meghibásodásának bejelentése (csőtörés)
6.) Tartozásigazolás kérés
7.) Felhasználóváltozás bejelentés (főmérős)
8.) Térképi adatszolgáltatás

Térképi adatszolgáltatás >>


ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA:

1087 Budapest, Kerepesi út 19. (bejárat az Asztalos S. út felől)
TÉRKÉP



CALL CENTER:

Hétfő: 8.00 - 20.00
Kedd:   8.00 - 16.00
Szerda:   8.00 - 16.00
Csütörtök:   8.00 - 16.00
Péntek:   8.00 - 14.00
 

Az ügyintézést támogatja a call centernek nevezett, telefonos ügyfélszolgálatunk, mely általános tájékoztatásért a nap 24 órájában hívható. Ügyfeleink a megfelelő menüpont kiválasztásával, közvetlenül, téma szerint tájékozódhatnak.

0-ás gomb: Panaszügyek
1-es gomb: Elérhetőségek, nyitva tartás
2-es gomb: Számlázási, bekötési, locsolási, csőtörési ügyek
3-as gomb: Műszaki hibabejelentés
4-es gomb: Ügyintéző


A biztonságos és zavartalan szennyvízelvezetés érdekében a közcsatornában keletkezett üzemzavarok, dugulások stb. bejelentését a 3-as menüponton, vagy közvetlenül a díjmentesen hívható, 80/455-000 zöldszámunkon keresztül, éjjel-nappal, köszönettel fogadjuk.
 
Call center: 455-4306
Fax: 313-3803
E-mail: ugyfelszolgalat@fcsm.hu
 


E-ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Tovább >>>