Ügyfélfogadás

 

Ünnepi nyitva tartás 2022. december

Központi Ügyfélszolgálati Iroda/CALL CENTER
december 23. 8:00-12:00
december 26. ZÁRVA
december 30. 8:00-12:00
 
Központi Ügyfélszolgálati Iroda Pénztár
december 22. 8:00-14:00
december 23.-31. ZÁRVA


Az Ügyfélszolgálati Iroda Pénztár zárása miatt térképi adatszolgáltatással és egyéb szolgáltatási díjakkal, valamint csatornahasználati díj befizetéssel kapcsolatos ügyintézésekre személyesen NINCS lehetőség 2022.12.22-én 14:00 óra és 31-ike között.

Fenti díjak befizetésére átutalással vagy postai csekken van mód.

Térképi adatszolgáltatás ügyintézésére elektronikus levélben, előre utalással történő vásárlására 12.28-áig van lehetőség. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogyha az átutalás legkésőbb 12.29-én nem érkezik meg Társaságunk számlájára, úgy a megrendelést töröljük.

Ügyfélszolgálatunk 2022. január 2-ától a megszokott nyitvatartási rend szerint fogadja a megkereséseket.


ÁLTALÁNOS NYITVATARTÁSI IDŐ (2021. április 12-től):

 
Hétfő:   10.00 - 20.00
Kedd:     8.00 - 16.00
Szerda:     8.00 - 16.00
Csütörtök:     8.00 - 16.00
Péntek:     8.00 - 14.00
 

Bankkártyás fizetési lehetőség (Mastercard, Maestro, Visa) van. Igény esetén hallássegítő mobil berendezés és jelnyelvet beszélő kolléga segíti az ügyintézést.

ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS:

Tovább >>>

Ügyfélszolgálati Irodánkon sorszámosztó készülék működik, amely nagy ügyféllétszám esetén fél órával zárás előtt már nem ad sorszámot. Az intézhető ügyek a nyomógombok sorrendjében a következők:

1.) Építési ügyek (előzetes tájékoztatással, szolgáltatói hozzájárulással, használatbavételi hozzájárulással kapcsolatos ügyek)
2.) Locsolási ügyek (10%-os locsolási kedvezménnyel, locsolási mellékmérővel kapcsolatos ügyek)
3.) Több kérelem (2-nél több locsolás vagy építési ügy)
4.) Számlázással kapcsolatos ügyek
5.) Ivóvízvezeték meghibásodásának bejelentése (csőtörés)
6.) Tartozásigazolás kérés
7.) Felhasználóváltozás bejelentés (főmérős)
8.) Térképi adatszolgáltatás lakossági ügyfeleknek
9.) Térképi adatszolgáltatás közmű vállalatoknak, tervező cégeknek

Térképi adatszolgáltatás >>

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA:

1087 Budapest, Kerepesi út 19. (bejárat az Asztalos S. út felől)
TÉRKÉP

CALL CENTER (2020. november 16-tól):

Hétfő:   8.00 - 20.00
Kedd:   8.00 - 16.00
Szerda:   8.00 - 16.00
Csütörtök:   8.00 - 16.00
Péntek:   8.00 - 14.00
 
Az ügyintézést támogatja a call centernek nevezett, telefonos ügyfélszolgálatunk, mely általános tájékoztatásért a nap 24 órájában hívható. Ügyfeleink a megfelelő menüpont kiválasztásával, közvetlenül, téma szerint tájékozódhatnak.

0-ás gomb: Panaszügyek
1-es gomb: Elérhetőségek, nyitva tartás
2-es gomb: Számlázási, bekötési, locsolási, csőtörési ügyek
3-as gomb: Műszaki hibabejelentés
4-es gomb: Ügyintéző


A biztonságos és zavartalan szennyvízelvezetés érdekében a közcsatornában keletkezett üzemzavarok, dugulások stb. bejelentését a 3-as menüponton, vagy közvetlenül a díjmentesen hívható, 80/455-000 zöldszámunkon keresztül, éjjel-nappal, köszönettel fogadjuk.
 
Call center: 455-4306
Fax: 313-3803
E-mail: ugyfelszolgalat@fcsm.hu


E-ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Tovább >>>