Központi iroda fő képe

Központi iroda

ÜNNEPI NYITVA TARTÁS

Ügyfélszolgálati Iroda / CALL CENTER:

2023. december 22.  8.00-12.00
2023. december 25. ZÁRVA
2023. december 26. ZÁRVA
2023. december 29.  8.00-12.00
2024. január 1.    ZÁRVA

Ügyfélszolgálati Iroda pénztára:

2023. december 21. 8:00-14:00
2023. december 22- től
2024. január 1-ig
ZÁRVA

Ügyfélszolgálati Irodánk pénztári zárva tartása miatt a térképi adatszolgáltatással és egyéb szolgáltatási díjakkal, valamint a csatornahasználati díj befizetésével kapcsolatos ügyintézésekre személyesen nem lesz lehetőség 2023. december 21. 14 óra és 2024. január 1-je között. Ebben az időszakban a díjaknak a befizetése átutalással vagy postai csekken intézhető.

Térképi adatszolgáltatás ügyintézésére elektronikus levélben, előre utalással történő vásárlására december 27-éig van lehetőség. Abban az esetben, ha az átutalás legkésőbb december 28-áig nem érkezik meg társaságunk számlájára, úgy a megrendelést kénytelenek vagyunk törölni.

Irodánk 2024. január 2-ától a megszokott nyitvatartási rend szerint fogadja ügyfeleinket.

 

ÁLTALÁNOS NYITVATARTÁSI IDŐ:

Hétfő:   10.00 - 20.00
Kedd:     8.00 - 16.00
Szerda:     8.00 - 16.00
Csütörtök:     8.00 - 16.00
Péntek:     8.00 - 14.00

Bankkártyás fizetési lehetőség (Mastercard, Maestro, Visa) van. 


ONLINE IDŐPONTFOGLALÁS:

Tovább >>>

Ügyfélszolgálati Irodánkon sorszámosztó készülék működik, amely nagy ügyféllétszám esetén fél órával zárás előtt már nem ad sorszámot. Az intézhető ügyek a nyomógombok sorrendjében a következők:

1.) Építési ügyek (előzetes tájékoztatással, szolgáltatói hozzájárulással, használatbavételi hozzájárulással kapcsolatos ügyek)
2.) Locsolási ügyek (10%-os locsolási kedvezménnyel, locsolási mellékmérővel kapcsolatos ügyek)
3.) Több kérelem (2-nél több locsolás vagy építési ügy)
4.) Számlázással kapcsolatos ügyek
5.) Ivóvízvezeték meghibásodásának bejelentése (csőtörés)
6.) Tartozásigazolás kérés
7.) Felhasználóváltozás bejelentés (főmérős)
8.) Térképi adatszolgáltatás lakossági ügyfeleknek
9.) Térképi adatszolgáltatás közmű vállalatoknak, tervező cégeknek

Térképi adatszolgáltatás >>


ÜGYFÉLSZOLGÁLATI IRODA:

1087 Budapest, Kerepesi út 19. (bejárat az Asztalos S. út felől)
TÉRKÉP


CALL CENTER:

Hétfő:   8.00 - 20.00
Kedd:   8.00 - 16.00
Szerda:   8.00 - 16.00
Csütörtök:   8.00 - 16.00
Péntek:   8.00 - 14.00
 

Az ügyintézést támogatja a call centernek nevezett, telefonos ügyfélszolgálatunk, mely általános tájékoztatásért a nap 24 órájában hívható. Ügyfeleink a megfelelő menüpont kiválasztásával, közvetlenül, téma szerint tájékozódhatnak.

0-ás gomb: Panaszügyek
1-es gomb: Elérhetőségek, nyitva tartás
2-es gomb: Számlázási, bekötési, locsolási, csőtörési ügyek
3-as gomb: Műszaki hibabejelentés
4-es gomb: Ügyintéző

A biztonságos és zavartalan szennyvízelvezetés érdekében a közcsatornában keletkezett üzemzavarok, dugulások stb. bejelentését a 3-as menüponton, vagy közvetlenül a díjmentesen hívható, 80/455-000 zöldszámunkon keresztül, éjjel-nappal, köszönettel fogadjuk.
 
Call center: 455-4306
E-mail: ugyfelszolgalat@fcsm.hu


E-ÜGYFÉLSZOLGÁLAT

Tovább >>>