Ügyfélszolgálaton személyesen, telefonon és elektronikusan intézhető ügyek fajtái fő képe

Ügyfélszolgálaton személyesen, telefonon és elektronikusan intézhető ügyek fajtái

Ügyfélszolgálati irodában intézhető ügyek

·        Tájékoztatás a csatornabekötési ügymenetekről és locsolási kedvezményekről,

·        Csatornabekötéssel (Előzetes Tájékoztatás, Szolgáltatói Hozzájárulás, Használatbavételi Hozzájárulás) és locsolási kedvezményekkel kapcsolatos kérelmek átvétele, iktatása;

·        Befogadói Nyilatkozat,

·        Folyó ügyekben konzultáció, elkészült hozzájárulások kiadása;

·        Panaszügyek bejelentése,

·        Folyószámla-egyeztetés, számlamásolat kiadása;

·        Felhasználó-változással, csőtöréssel, folyószámlával kapcsolatos kérelmek, bejelentések, számlareklamációk átvétele, iktatása;

·        Térképi adatszolgáltatás,

·        Szolgáltatási díjak befizetése,

·        Részletfizetési kérelmek benyújtása.

 

Telefonos ügyfélszolgálaton intézhető ügyek

·        Tájékoztatás elérhetőségekről, nyitva tartásról;

·        Általános tájékoztatás bekötési, locsolási, számlázási, csőtöréses, felhasználó változásos ügymenetekről;

·        Műszaki hibabejelentés.

 

A telefonos ügyfélszolgálaton a hívások rögzítésre kerülnek, azokat a Szolgáltató öt évig megőrzi, és igény esetén a felhasználó rendelkezésére bocsátja. 

 

E-ügyfélszolgálaton intézhető ügyek

·        Számlamásolat kérése,

·        Részletfizetési kérelem,

·        Mérőóra állásának beküldése,

·        Egyenleg lekérdezése,

·        Fizetési mód módosítása,

·        Folyószámla-kimutatás kérése,

·        Közműtartozás-igazolás kérése,

·        Ügyféladatok módosítása (cím, telefonszám, személyes adatok),

·        Előzetes tájékoztatás kérése,

·        Használatbavételi hozzájárulás kérése,

·        Locsolási vízmérő igénybejelentése,

·        10%-os locsolási kedvezmény igénybejelentése,

·        Új bekötővezeték-vizsgálat megrendelése,

·        Házi beemelőátadás-átvétel megrendelése.

 

E-ügyintézés keretében Ügyfélkapun/Cégkapun/Hivatali Kapun keresztül intézhető ügyek

·        Előzetes tájékoztatás kérése,

·        Használatbavételi hozzájárulás kérése,

·        Locsolási vízmérő igénybejelentése,

·        10%-os locsolási kedvezmény igénybejelentése,

·        Felhasználóváltozás bejelentése.